2015. július 2., csütörtök

1.rész - Szerelmem, Harry és az undi Szalvin hibrid

 A nevem Violetta Smith és egy átlagos 16 éves lány vagyok. NewYork-ban élek a szüleimmel, a legjobb barátnőmmel,  Francescaval, aki azért költözött hozzánk, mert unta az agyát spanyolban, és mert ha elköltöznék akkor ugye nem tudna ki ruhákat venni neki (mert hát én ugye gazdag vagyok). Szóval igen, gyakorlatilag élősködik rajtunk. Ohh hát majdnem kifelejtettem! Velünk él Puu is, a kis csivavám  (tudatosan adtam neki a szellentésre utaló nevet).  
 Reggel nagyon korán kellett kelnem, mert ma lesz az 1D koncert, amit már nagyon várok én-és a barinőm, Francesca is. Természetesen mind a ketten one direction fanok vagyunk (bár holnap azaz ma, mert ugye ma van, mikor én írom ezt, akkor most nem vagyunk fanok... na de mindegy! Nem követem a Paul Horwich féle paradoxonelméletet, mert annyira cuki vagyok ^^...) 
Lementem a nappaliba. Anyum éppen palacsintát készített és tipikus "sablonos anya, és feleség" szerepét tökéletesen eljátszva kussolt.
- Szia - köszöntem és leültem az asztalhoz. Bár ülhettem volna az asztalra is, mert ugye az emberi jogaim megengedik.
- Jó reggelt - köszönt vissza. Lejött Francesca is apa is, és megjelent Puu is. Mindenki leült az asztalhoz, de ahogy megláttam Puut elment az étvágyam, mert eszembe jutott, hogy tegnap előtt előtt előtt anyu leült a kanapéra és egy hatalmasat f*ngott.
- Ma lesz a koncert én már nagyon várom, hogy elmenjünk! :) - mondta Francesca , mire bólintottam, mert én is nagyoon nagyooon várom! Amúgy nem.
 Apum vitt el minket, letett a kocsival és utána ment dolgozni. - És ezzel ő is tökéletesen betöltötte a sablonos "folyton munkába jár, de azért megveszi az Iphonet, szóval szeri van" apa szerepet.

- Már nagyon várom h elkezdődjön - mondott valami ilyesmit.

- Én is - feleltem, bár nem igazán értettem mit mondott, mert épp öklendezett. Gondoltam ha ezzel válaszolok, akkor lenyugszik.
Bementünk, leültünk és vártunk. Megjött az 1D és mindenki visítani kezdett. Majd megsüketülök, a rák egye ki a lelküket, hát ezek hangosabban ordítanak, mint a zene - gondoltam valami hasonlót. Megakadt a szemem Harry Styleson, mert eleve mindig ő volt a kedvencem (vagy csak őt utáltam a legkevésbé), de meglepődtem, mert ő is visszanézett rám és egyenesen a szemembe meredt a színpadról (amúgy nem, mert később rájöttem, hogy a mögöttem ülő, nagy mellű Palvin Barbi és VV Szandika hibridét bámulta.) Nem értettem semmit, csak láttam, hogy felém nyúl és felhív a színpadra (jó nagy fordulat, mi? Egyáltalán nem gondoltátok volna... :D).
ÚRISTEEEEENN!!! - gondolhattam ekkor valami hasonló baromságot. HARRRYYYY STYLEEES FELHÍÍÍV A SZÍNTPADTRAA!!!!! :33333 <- ez csak azért van itt, hogy kifejezzem az érzelmeimet anélkül, hogy feleslegesen koptatnám a billentyűzetemet... bocsi, de válság van :/ . 
Nagyon BOLDOG VOLTAM!!!! És akkor még jobban mikor Francescat is felhívja Niall. Ennél többre egy directioner nem is vágyhat (hmm... bár... azért azoknak van még ennél mocskosabb fantáziájuk is, nem?) Azt hiszem, ezzel az egész életemet megváltoztatták. <3
(a hangsúly a "hiszem"-en van)

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Összességében SOKKAL jobb, mint eredetileg volt. :) Viszont adnék pár tanácsot, ha nem bánod. Te döntöd el, hogy megfogadod-e, vagy sem :)


    Először is, figyelj az időegyeztetésekre. Egy mondaton belül ne nagyon használj kétféle igeidőt, sőt, az lenne a legjobb, ha az egész történetet egy igeidőbe (múltba, vagy jelenbe) írnád, mert különben az olvasól elég könnyen össze tudnak zavarodni.
    A smiley-kat nem sok ember tolerálja a történetekben, szóval lehetőleg hanyagold.
    Valamint amik még elég zavaróak, az a zárójeles kommentek, a halmozott betűk és írásjelek.
    A leírásokat pedig jobban kidolgozhatnád.

    Lehet, hogy ez egy paródiablog, és hogy ki fogsz röhögni, amiért tanácsokat osztogattam neked - megjegyzem, szíved joga ilyet tenni - , de én csak elmondtam, hogy mi zavar(hat)ja az olvadót egy történetben.
    A paródiablogokat is meg lehet igényesen írni.
    Egyébként pedig szép lett a design, nekem legalábbis tetszik.

    Puszi: Rhyssa ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, köszi a komit!
      Tudatosan tettem bele 2 féle időt, nem tudom, lehet velem van a gond, de szerintem vicces... na m1, tényleg velem van a gond.

      A leírásokban igazad van, csak jelenleg a fő cél az volt, hogy behozzam a fejezeteket, kijavítva, tehát nem átírtam, csak kibővítettem a sztorit. Majd megpróbálok legközelebb leírást is belegyömöszölni.

      Végezetül: köszönöm, hogy írtál egy tényleg hasznos kommentet, de egy dologban tévedsz: ez nem egy paródia blog. Tudom, hogy ez most felkapott név, meg minden, de ez csupán egy egyszerű komédia történet. Nem akarom se az 1D-t se a Violettát kiparodizálni :)

      Törlés
    2. Akkor elnézésedet kérem, amiért paródiablognak neveztem, nem voltam benne biztos, milyen megnevezéssel illessem :)

      Viszont tanácsolom, hogy ne "behozni" akard a fejezeteket, nyugodtan írd át :) Akinek tetszik, és olvassa, az várni fog :)

      (Amúgy én lennék Idegbeteg Sámuel, csak ez a blogger profilom :/ Én először is tényleg segíteni akartam... Na mindegy, szerintem azt már zárjuk le, és nyissunk tiszta lappal. :) )

      Törlés
  2. Kedves Violetta klasszisokkal jobb lett. Remélem, ezt a szintet fogod tartani.

    Puszi: Maureen

    VálaszTörlés
  3. Violetta. Ez jobb momt az elozo valtozat szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Violetta!
    Szerintem nagyon jó, de (ne haragudj, amiért ezt mondom) az előző részek sokkal viccesebbek voltak.
    Nem azt mondom, így is tetszik, de előzőleg sokkal többet nevettem ranjta.
    A véleményekkel pedig ne foglalkozz! :)
    Puszi: Lexyi xxx

    VálaszTörlés
  5. Szia! Tetszett az első rész, hajrá! Ez sokkal igényesebb, és áttekinthető lett! Gratulálok^^

    VálaszTörlés
  6. Ez kurvara hasonlit az en blogomra most hagyd abba

    VálaszTörlés