2015. július 4., szombat

2. rész - A rohadék asztronauták és a kasztrálásra váró manager


Harry tökre bejött, de aztán megjelent valami manager vagy mi az, és elvitt tőle (szóval elhatároztam, hogy álmába kiherélem a fickót). Át mentünk a nappaliba, ami amúgy nem nappali volt, csak túl kicsi a szókincsem ahhoz, hogy kifejtsem részletesebben. Amúgy jól nézett ki, voltak piros kanapék. A piros szín az jó, a bohócok orrára emlékeztet, tehát leültem, de csak azért, mert azt képzeltem, hogy egy bohóc orrára ülök. Ha nem képzeltem volna ezt, biztos nem ülnék le, az hét szentség. 
 Ültem. Vártam. Ültem. Néztem ki a fejemből. Hallgattam Francesca öklendezését, majd az egész újra kezdődött, míg végre vége nem lett a koncertnek. Francesca már tök ideg volt, hogy láthatja a fiúkat, és öklendezés helyett most röfögni kezdett:
 - Röfff!!! Röfff!!! - röfögte. Az egyik manager vagy micsoda, mindenesetre az, akit kasztrálni fogok, úgy nézett mintha szellemet látna. Pedig ez nem szellem volt hanem emberszabású malac. Nem mindegy. Viszont én értettem mit mond, mert ugye nem csak, hogy szupergazdag, de szuperintelligens is vagyok, tehát google forditóval és a Talking Peter alkalmazás segítségével lefordítottam mit mond.

Én inni akarni, lenni szomjas
Írta gugli forditó. 
 Épp mondani akartam, hogy itt van víz, mikor belépett a one direction és Francesca röfögve felugrott, amitől Louis szívrohamot kapott és be kellett vinni a kórházba. Bár senkit sem érdekelt nagyon, mivel az "1D" (csak, hogy olyan fangörcs legyek, mert ugye az ide kell) bevonulása sokkal látványosabb volt. Amúgy lassított felvételbe mentek. 
 - Most nézd meg mit tettél! Szerencsétlen fiú kórházba került! - károgtam. 
 - Jóvan hát úgyse ő volt az, akit a legkevésbé sem utálunk, nem? 
 - Ja, de. Igazad van. - Ekkor rájöttem, hogy Francesca nem is olyan hülye, mint egy tyúk, csak, mint egy kakas.
 - Itt vannak a lányok, akiket felhívtunk, Niall! - mondta Harry. Milyen jó a kis édös (direkt "ö"-vel) memóriája, pedig már azt hittem szenilis. 
 Eltrécseltük az időt, és mindenki boldogan elfeledkezett Louisról. Amúgy, ami őt illeti az intenzíven van, mert a mentőautója véletlenül karambolozott egy busszal, ami az 5SOS tagokat szállította. A busz elrepült a fellegekbe és egy pöppet megütközött a Disney külön készítésű műholdjával, szóval most egész Amerikában nem lehet sajnos elérni a Violetta című műsort.
 Épp a híradó ment a TV-ben, ami a falon volt, csak senki sem vette észre, mert az már az LG-nek több, mint fél éves modellje. Tehát alantas. 
 - Az asztronauták nevében üzenem, hogy nem vagyunk hajlandóak felmenni megcsinálni azt a cuccot, hogy újra adják azt a szart a TV-ben - mondta az egyik asztronauta mérgesen, akinek Sztálin bajusza volt, és állandóan pödörgette. 
Nem érdekeltek nagyon a borzalmas hírek, így kikapcsoltam a TV-t és kimentem az erkélyre Harryhez. Amúgy nem tudom miért csináltam ezt, mivel nem akartam lelökni, szóval semmi értelme nem volt odamenni.
 - Heló - mondtam. 
 - Heló - felelte. Tök érdekes egy beszélgetés, nemde? 
 - Ha csak azért hívtál fel a színpadról, hogy megtankolj, akkor azt el is felejtheted - kötöttem az orrára. Nem fogok én itt szöszmötölni. Harry Styles ide, Harry Styles oda, nem vagyok egy könnyen kapható liba! (De azért felhívhatna magához...) 
 Épp válaszolni akart, mikor a velünk szemben lévő kórház felrobbant, mert Heisenberg elrontott valamit miközben speedet készített, ami furcsa, mert elvileg profi. A beszélgetés félbeszakadt. Semelyikőnk sem értett semmit, szóval csak néztük, ahogy Louis lángoló kórházi ruhában kirohan az épületből. Milyen romcsi - gondoltam. - Cuki lenne, ha most megcsókolna. 
Talán olvasni tudott az ebookjával a fejemben, mert tényleg meg akart csókolni. Legalábbis ezt abból gondolom, hogy rátette a kezét az arcomra és a fülembe súgta: 
"Ha megígéred, hogy átműtteted magadat VV Sandika és Palvin Barbi hibridére, akkor megcsókollak." 
Nem tudtam, hogy ez mit jelent, így nem is érdekelt.  Elfordítottam a fejemet és tovább néztem Louist, ahogy üvöltözve végigszalad az utcán, majd kinyúl érte egy rendkívül retkes kar, és berántja egy sikátorba. 
 - Felejtsd el te bunkó! - rúgtam sípcsonton Harryt. - Én legfeljebb my little ponyvá műtöm át magamat. 
Ez után már semmi érdekes nem történt. Az 1D áthívott minket magukhoz, hisz teljesen realisztikus, hogy áthívnak magukhoz vadidegen fangörcsöket. De azért nem bántam a dolgot. Ettem nálunk sok lekváros kenyeret, mert jobban imádom a lekváros kenyeret, mint a google forditót. Aztán szomjas lettem, tehát megittam Breana C. Whineryt Whiskey formájában, és berugtam. 


Olyan akarok lenni, mint Leiner Halakura, szóval kiértékelem a napomat:
✿Tönkrement műhold: 10/-999999999 - Hogy lehetnek ilyen szemetek az asztronauták, hogy nem mennek fel megjavítani?! Ez nem lehet igaz! Idióta bagázs! Semmirekellők! 
✿Harry: 10/3 - Kit érdekel, hogy bejön neki Szalvin hibrid?! Én My Little Pony vagyok!
✿Louis: 10/? - Vajon hová tűnhetett? 
✿1D: 10/4 - Elég nagy sznobok, de legalább van lekváros kenyerük
✿Google fordító: 10/10 - Sosem okoz csalódást :)

Összességében egy jó napom volt, csak szomorú vagyok, hogy a Violetta egy ideig nem megy a TV-ben. Így kénytelen leszek a neten nézni kaki felbontásban :(.  

5 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik a blogogd meg csak most kezdut el a barinommel de nagyon imádjuk nagyon remeljuk h nem hagyod abbba es folytatod
    Puszilunk mind a ketten

    Ui.: I❤Violetta+1D

    VálaszTörlés
  2. Szia ez már egészen hasonlít egy jó bloghoz :) nagyon tetszik hogy Violetta utálja Harryt csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó két pontozásnál felnevettem.:DDD
    Szerintem sokkal jobb, mint a régi. Valamiért mostanában nagy igény lett az igénytelenebb paródiblogokra. Pedig az, hogy nem írnak helyesen és három éves szintű poénokat raknak bele jóindulattal sem nevezhető paródiának. Örülök, hogy átváltottál, és egész jó kis komédia blog lesz ez.:)

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a blog! Vicces! Én igazából se a Violettát sem az 1d-t nem szeretem de tetszik ez a blog

    VálaszTörlés
  5. Violetta!
    Most, hogy kiröhögtem magam: Imádom!!!!!

    UI: Sajnálom, hogy rövid, de késő van.
    Lexyi xxx

    VálaszTörlés