2015. július 7., kedd

3. rész - Az álmom Idegbeteg Sámuellel

 Reggel szar szagra ébredtem. Azt hittem, anya engedte ki megint a gőzt, de aztán kiderült, hogy nem otthon vagyok, tehát megijedtem, mert más reakció nem jutott az eszembe. Fájt a fejem, mivel másnapos voltam, amiért megittam Breana C. Whineryt Whiskey formájában. 
 Felkeltem és elkezdtem követni a kaki illatát, mint Óz a sárga utat. Nem értettem semmit. Se Puu , se anya nem volt itt, aki pukizik állandóan. Mi történhetett? - gondolhattam valami ilyesmit. Körülnéztem a szobában és egyből feltűnt, hogy nincs itt olyan kanapé, ami úgy néz ki, mint egy bohóc orra, tehát elszomorodtam. Viszont voltak khaki színre színezett bútorok, köztük az ágy is, amin aludtam. A velem szemben lévő falon állt a Szalvin hibridet ábrázoló erotikus poster. Ez tuti Harry szobája - gondoltam megint valami hasonlót. Bár nyilván nem ilyen primitív formában futott át az agyamon a dolog, hiszen ugyebár én szuper intelligens vagyok.
 Követtem a szagot, ami elvezetett a hatalmas szoba másik oldala felé. Egy ajtó felé. Bekukucskáltam és láttam, hogy a zárt wc teteje alól kakilé folyik ki. Teljesen megijedtem. Nem tudtam, mit tegyek, így fogtam az Iphonomat, amit apu vett nekem, mert nyavalyogtam érte, és beírtam Google Fordítóba valami random dolgot kínaiul (mert ugye én szuper intelligens vagyok, így tudat alatt is beszélek kínaiul). Pontosabban ezt:


维奥莱塔,你这么漂亮,你不应该在这样的恶心的气味。
  Persze, ti mindezt nem érthetitek, mert nem vagytok olyan szuper gazdagok és szuper intelligensek, mint én... De nem is ez a lényeg! Hanem az, hogy az én kis tündérem ezek után egyből írta is a fordítást, amit nyomban meg is hallgattam az Iphone 993942992 S-em hangszóróján:

Violetta lenni olyan gyönyörű, hogy szabad nem akarni lenni bűzlő helyen.
  Teljesen elpirultam. Ilyen szépet még sohasem mondtak nekem. Gyorsan egy puszikát nyomtam a telefonom képernyőjére, majd így válaszoltam a Google Fordítónak: 
 - Jaj köszönöm, kedves Google Fordító. De mégis, mit tegyek? - kérdeztem, majd gyorsan bepötyögtem egy új szöveget és azt is meghallgattam: 
 - Te menni innen, dobni bűzölgő budira poster.   
Pár percig értetlenül néztem ki a fejemből, majd végre rájöttem mire gondol: a Szalvin hibridet ábrázoló posterre. 
 - Köszönöm! Te mindig tudod a megoldást mindenre! 
 Kisiettem, és letéptem a falról a Szalvin hibrides postert, majd kutyafuttában bevittem a fürdőbe és rádobtam a klotyóra, hogy ne lássam a kakis vizet, legalább addig, míg nem jön valaki, aki megcsinálná. Boldog voltam, hogy ilyen jó ötlete volt Google Fordítónak, tehát szórakozottan visszamentem a szobába, ahol már ott volt Harry. 
 - Jól aludtál? - kérdezte, de akkor már nem is hallottam semmit. Másodjára is sípcsonton rúgtam, majd fogtam az éjjeliszekrényen lévő lámpát, és elkezdtem vele ütögetni. 
 - Hogy merészeltél kihasználni engem ittas állapotban, te sznob lekvároskenyérgyártó! Ki foglak herélni mint a manageredet! - Ezek után fogtam is egy ollót, ami a kezem ügyébe került, hogy kasztráljam az, akkor már a földön fekvő Harryt. 
 - Irgalom! - könyörgött (feleslegesen). - Esküszöm, nem csináltam semmit! 
 - De hát ez a te szobád, nem? - Éreztem, hogy ezzel a kérdéssel sarokba tudom szorítani. 
 - Nem! Ez a vendégszoba! - Ezek szerint tévedtem. Na mindegy, attól még kiherélem, mert direkt olyan szobába tett, aminek rossz a wc-je. 
 - És akkor miért van Szalvin Hibrides kép a falon?! 
 - Olyan minden szobába van!
Korgott a gyomrom. Ráeszméltem, hogy nagyon éhes vagyok, és így nincs kedvem őt kiherélni, tehát letettem az ollót, ami érdekes módon olyan gettós volt, mint annak a keze, aki berántotta Louist a sikátorba.
 - Mi ez a bűz? - kérdezte kisvártatva Harry, és az én példám szerint, ő is követte a kaki illatát. Bement a fürdőbe. Cseppet féltem, nehogy meglássa a postert a klotyón, bár biztos voltam benne, hogy nem fogja észrevenni. - És miért van a Szalvin Hibrides poster a budin? - Ezek szerint megint tévedtem. Na mind egy, attól még mindig szuper intelligens vagyok.
 Levette a szétázott postert, és picit elszomorodva nézte, ahogy Szalvin szilikonos dinnyemelle a kakilétől átázott, majd kidobta a postert a kukába. Na végre tett valami értelmeset is az emberiségért - gondoltam.
 - Te dugaszoltad el? - kérdezte leverten.
 - Nem,dehogy! - feleltem remegve és egyből elő is vettem a telefonomat, hogy bepötyögjem a gugli fordítóba a védelmi szövegemet.
 - Én igazolni tudni most, nem tette ő - mondta Google Fordító a maga édes kis robothangján.
 - Ja, értem, oksa. Akkor hívunk egy szerelőt.

Ezek után lementünk a nappaliba, ahol ott voltak a többiek is, köztük Francesca. Ő is jócskán ki volt.
Egészen addig szomorú voltam, míg meg nem ettem tíz darab lekváros kenyeret, de utána új erőre kaptam. Boldogan ugrottam fel a székemről, ami a flancos étkező közepén volt, az amerikai konyhában. Nagy örömömben véletlenül megcsúsztam a márványon és amikor fel akartam kelni, láttam, hogy egy hatalmas fémdarab esik rám. Nyilván a Disney külön készítésű műholdjának a darabja, de nem is ez a lényeg. Amúgy a fémdarabot az 5SOS Luke Hemmingse követte, meg egy UFO, aki senkit sem érdekelt. Az 1D (mert fangörcs vagyok) fiúk persze nekiestek Lukenak, mert konkurencia, majd Harry leteperte és érdekesen erotikus dolgokat csinált vele. Minderre én csak halványan emlékeztem, mert akkor már elájultam, és álmodtam (persze, hisz milyen story lenne az, ahol a csaj elájul, de nem álmodik, nem igaz? :D).
 Az álmom annyira realisztikus volt, hogy meg kellett kérdeznem Google Fordítót, valóban álmodok, vagy a valóság. Ő persze azt felelte, hogy ez csak álom, tehát megnyugodtam és körülnéztem. Flancos hely volt, amit nem nehéz felismerni a giccses folyosókról. Ez az 1D villa, csak éjszaka. Nem tudtam, hogy mit tegyek, szóval eszembe jutott, hogy úgy is kasztrálni akarom azokat a managereket a koncertről tehát el is indultam a koncert helyszínére. Elloptam az egyik autót a garázsból és elkocsikáztam. Az ablakon át láttam, ahogy a Disney lila, agyonvilágított, csicsás műholdjának darabjai beszínezik a csillagokkal az égboltot, és közben együtt zuhannak az 5SOS tagokkal.
 Milyen szép - gondoltam. - Melankolikus, mint egy eperlekváros kenyér.

Elértem a koncert helyszínére, de nagy meglepődöttségere totál üres volt, tehát elszomorodtam. Az éjjeliőr nyilván a kis szobájában üldögélt, és nézte, mit vesznek a kamerák, én ezt kihasználva elindítottam 5 nights at freddy's robotkáimat, hogy majd azok elintézzék a fickót.
 - Ötlet jó idejönni volt - mondta a Google Fordító. -, végre kettesben lenni veled csak.
 - Igen... - elpirultam. Valójában mindig is szerelmes voltam Google Fordítóba, és most, hogy egyedül vagyunk, talán több is fog alakulni köztünk.
 De még mielőtt bevallhattam volna neki az érzelmeimet, furcsa motoszkálásra lettem figyelmes.
 - Violetta! Én úgy gondolni, mi nem lenni egyedül.
Megrémültem. Neki mindig igaza van, tehát van okom félni. Gyorsan körülnéztem az óriási nézőtéren, de nem láttam semmit. Remegve végigmentem az ülőhelyek közötti ösvényen és benéztem egytől egyig minden sorba. Míg hirtelen elém nem ugrott egy nő. Felsikoltottam, véletlenül elejtettem az Iphone 993942992 S-emet, és vele együtt Google Fordítót is.
 - Google Fordító! - kiáltottam, de nem válaszolt, mivel nem tudtam bepötyögni a válaszát.
Ránéztem a nőre. A bőre hámlott az arcáról, tehát szerintem elég ijesztő volt. Kényszerzubbonyt viselt, amitől még inkább beparáztam.
 - Ki maga?
 - Idegbeteg Sámuel! - üvöltötte olyan hangon, amit még az űrben repkedő 5SOS tagok is meghallhattak, mivel visszaüvöltötték, hogy ne hangoskodjunk. Mindezek után nekem rontott a nő. Fogtam gyorsan a telefonomat, és kutyafuttában elrohantam. Semmit sem értettem, annyira féltem. Éppen közeledtem a kijárat felé, mikor felébredtem.
 A kanapén feküdtem az 1D házában.
- Mi a rák történt?! - kérdeztem rémülten.
- Harry és Luke Hemmings összejöttek - mutatott Niall a két fiúra. - Tök cukik nem? Ja, és a macskánk, Kis Gróf (nem, nem Kis Grofo az énekes... vagy mégis? :O) pedig nem itta meg a tejet, ehelyett állandóan Kis Grofót hallgatott.
Nem értettem miről beszél, tehát nem érdekelt.
 - Úgy értem velem mi történt?
 - Ja, semmi különös, elájultál, mert rád esett a Disney műholdjáról a bazi nagy Mickey Egér fej, és 4 napig kómába voltál.
 - Ja értem, akkor tényleg semmi különös.
 - Violetta, de örülök, hogy épségben vagy! - Francesca jött oda, és átölelt olyan szorosan, hogy azt hittem megfulladok.
 - O-oké Francesca, csak engedj az ölelésen, mert megfojtasz... - A hangom teljesen elszorult, kezdtem azt hinni, hogy meg akar ölni, de miért tenne ilyet? Hiszen okos és gazdag vagyok, kell ennél több egy barátnőnek?
 - Megveszed nekem azokat a száz ezer dolláros értékű cuccokat a Chanelből? - suttogta a fülembe olyan hangon, mintha tényleg meg akarna ölni.
 - Meg! Csak engedj el.
Elengedett és rám mosolygott, majd elment röfögni.
 - Köszi a vendéglátást srácok, de anyám már biztosan halálra aggódja magát, tehát mennünk kell.
A fiúk helyeseltek, valójában ezt a percet várták, amikor elhúzunk innen.
 - Sok boldogságot Harry, Luke - mosolyogtam rájuk. Igazából csak örültem, hogy ez a nyomorék nem fog többé zaklatni, mert már van kapcsolata.
 Francescával végre hazamehettünk, csak előtte muszáj voltam elmenni vele vásárolni, mert egy pisztolyt tartott a fejemhez. Miután megvettem neki a cuccait, ténylegesen a lakásunk felé vettük az irányt naivan, mert akkor még nem is tudtuk, hogy mi ólálkodik az otthonunkban...


✿A furcsa álmom: 10/8 - Igazából nem tudom hova tenni a dolgot, de szerintem ezzel a Sámuel nevű lánnyal jóban leszek, olyan kis kedves. 
✿Harry + Luke: 10/6 - Mindig is tudtam, hogy Harry a fiúkat szereti. És most legalább nem kell magamat átműteni Szalvin Hibriddé. 
✿Tönkrement budi: 10/0 - Annyira büdi! :( De még mindig nem hiszem el, hogy nincs anya keze a dologban...
✿A lekváros kenyér: 10/99999999999999 - Igazi ambrúzia! Amikor beleharapok úgy érzem, Zeus főisten lejön értem, és felvisz az Olümposzra.  
✿Vásárlás Francescával: 10/7 - Szeretek neki shoppingolni, csak most inkább otthon lettem volna. Ő is egy olyan tündéri lány :). 
✿Google Fordító: 10/10 - Nincs mit mondanom. Egy igazi gentleman. Őszinte szerelmet érzek iránta, és remélem, a kapcsolatunk az idők során tényleges románccá fog válni. 

Összességében egy jó hetem volt, csak túl rövidnek tűnt. Bár azért nem bánom, hogy a nagy részét egy olyan szép és aranyos lánnyal tölthettem, mint Idegbeteg Sámuel. 

3 megjegyzés:

  1. Drága Violetta.
    Nos, őszintén bevallom az előző, az nagyon erőltetett volt. Eleinte a stílusod sem tetszett, de az a múltban volt, a most meg most van.(mekkora meglepő fordulat:oo) Sokat nevettem rajta, és végre egy igényes komédiablog, ami nincs túljátszva, és a szórakoztatás a cél, ami teljesítve is van.
    Gratulálok ehhez, hogy volt a sok negatív komment mellett, motivációd, és kitartásod.
    Píszláv, meg minden ilyesmi:
    Lucy♥

    VálaszTörlés
  2. Na jó, a "Te dugaszoltad el?" beszólásnál felüvöltöttem... :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Ez a blog még fog folytatódni?:) Csak mert engem marha sokszor sikerült megnevettetnie. Komolyan.xD
    Jó lenne, ha néha még mosolyt csalna arcomra.:)
    Remélem, hamarosan folytatódik.
    Puszi!:*

    VálaszTörlés